Pełnomocnik ISO 9001:2015

Zgodnie z wymaganiami ISO 9001:2015 najwyższe kierownictwo organizacji musi przydzielić jednemu z pracowników odpowiedzialność za zgodność systemu z wymaganiami normy. Oznacza to, że nie ma obowiązku tworzenia stanowiska Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością, jednak w większości organizacji to stanowisko nadal występuję. To Pełnomocnik odpowiedzialny jest za wdrożenie systemu, a później za jego nadzorowanie.

Aby pomóc Państwu w zrozumieniu roli i odpowiedzialności Pełnomocnika proponujemy szkolenie "Pełnomocnik ISO 9001:2015".

Program szkolenia:
1. Charakterystyka standardu Systemu Zarządzania Jakością
2. Określanie zakresu Systemu Zarządzania Jakością
 - kontekst organizacji
 - identyfikacja procesów systemowych
 - opisywanie procesów systemowych
3. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością
4. Zasoby niezbędne do funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością
5. Identyfikacja wymagań klienta oraz tworzenie procesu produkcji
6. Ocena Systemu Zarządzania Jakością
 - wskaźniki procesowe
 - zadowolenie klienta
 - audity wewnętrzne
 - przegląd zarządzania
7. Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
8. Rola Pełnomocnika podczas auditów zewnętrznych Systemu Zarządzania Jakością
9. Cechy dobrego Pełnomocnika / wpływ kompetencji interpersonalnych na pracę Pełnomocnika

Czas trwania szkolenia: 1 dzień x 7 godzin

Szkolenie w formie:
 - stacjonarnej u klienta
 - online

Wszystkie informacje dotyczące szkolenia zebrane zostały w jednym dokumencie, który możecie Państwo ściągnąć klikając w link - Karta szkolenia.

W celu uzyskania bardziej szczegółowej informacji na temat szkolenia lub dopasowania szkolenia do Państwa potrzeb proszę o kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeżeli zastanawialiście się Państwo nad wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością i chcecie skorzystać z usług doświadczonego trenera/konsultanta proponujemy pomoc we wdrożeniu systemów zarządzania